Wczoraj wszystkie serwisy informacyjne podały wiadomość o turystach, których zmrok zastał na drodze do Morskiego Oka. Interweniować musiał TOPR i służby ratunkowe.
Na problemy turystów natychmiast zareagowała firma Souter Holdings Poland właściciel znanej marki PolskiBus.
– „Użyczymy TOPR-owi nasz nowoczesny autokar, wraz z kierowcą, pełnym bakiem i serwisem na cały czas trwania sezonu zimowego” poinformował rzecznik firmy Piotr Pogonowski – „Nasz autokar, wyposażony w zimowe opony będzie do dyspozycji wszystkich tych, którzy nie zauważyli, że w górach się ściemnia. Zwłaszcza na drodze do Morskiego Oka”.
Naczelnik TOPR, Jan Krzysztof nie kryje zadowolenia – „to doskonała wiadomość. Nasz wysłużony Landrover codziennie musiał pokonywać dziesiątki razy tę trasę aby zwieźć wszystkich poszkodowanych nagłym zapadnięciem zmroku. Teraz wystarczy jeden, góra dwa kursy”.